Beställ ny PIN-kod Logga in med e-legitimation
Identifiering med Swedbank BankID tillfälligt ur bruk. Problemet åtgärdas och väntas vara klart fortast möjligt. Vi beklagar eventuella besvär detta medför. BankID för övriga banker fungerar normalt.
Ett tillfälligt problem försvårar identifiering med BankID vid ansökan och inloggning med BankID till egna sidorna, MittMeddelandelån. Problemet är kännetecknat och fört vidare för att åtgärdas. Vi rekommenderar att använda PIN-kod. Edit 2018-04-12: Problemet är löst! Identifiering och inloggning med BankID fungerar igen.
Tidigare under dagen var telefonlinjen till Meddelandelån tillfälligt ur bruk. Problemet är nu åtgärdat. Kundtjänsten går att nås som vanligt även per telefon.
Vi har avbrott i överföringar till Nordea under lördag och söndag (2017-10-14 - 2017-10-15). Beklagar eventuella problem detta medför.
Helgen 29 september till 1 oktober har vi avbrott i utbetalningar till konton i Nordea. Vi beklagar eventuella problem detta medför.
Nordea har tillfälligt serviceavbrott under helgen 8-11 september. Läs mer här.
1 / 1
Kontakta vår kundtjänst ifall du behöver hjälp med någonting.