Har du glömt din PIN-kod?

Om du redan är kund hos oss men har glömt din PIN-kod så kan vi skicka en ny till dig. Skriv in ditt personnummer samt det mobilnummer som du har registrerat hos oss så skickar vi en ny PIN-kod via SMS.

Skicka

Beställ PIN-kod via SMS

Om du vill göra beställningen av PIN-kod via SMS så gör du det genom att skicka KOD följt av ditt personnummer i formatet ÅÅMMDD-NNNN till 72456. Tänk på att detta SMS måste skickas från den mobiltelefon som du har registrerad hos oss.

KOD PERSONNUMMER

Om du inte får någon PIN-kod efter beställning.

  • Kontrollera att det mobilnummer du anger, (alternativt den mobil du skickar ifrån om du beställer via SMS) är det du har registrerat i vårt system. Om du har bytt mobilnummer sedan din senaste ansökan, kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig.
  • Du kan inte beställa en ny PIN-kod innan du fått minst en låneansökan godkänd hos Meddelandelån. När du får din första ansökan godkänd skickas din PIN-kod till din mobiltelefon automatiskt.

Varför PIN-kod?

  • Genom att använda PIN-kod för att identifiera dig förkortas behandlingstiden för en ansökan och du kan få ditt lån utbetalt snabbare.
  • Med PIN-koden kan du logga in i "Mitt Meddelandelån" och få full koll på tidigare ansökningar samt dina fakturor.

Låneansökan

Lånesumma (kr)
Lånetid (dagar)

Kostnad 600,00
Totalt att betala 3600,00
Efter skatteavdrag 3465,000
Effektiv ränta 819,12
Avbetalningar 1
Ansök nu
Erbjudandet gäller endast nya kunder!

Kan vi hjälpa dig med något?

Kontakta vår kundtjänst ifall du behöver hjälp med någonting.

Kundtjänsts öppettider 07:30 – 22:00
09:30 – 17:00
12:30 – 16:00
kundtjanst@meddelandelan.se 020-40 00 03