Har du glömt din PIN-kod?

Om du redan är kund hos oss men har glömt din PIN-kod så kan vi skicka en ny till dig. Skriv in ditt personnummer samt det mobilnummer som du har registrerat hos oss så skickar vi en ny PIN-kod via SMS.

Skicka

Beställ PIN-kod via SMS

Om du vill göra beställningen av PIN-kod via SMS så gör du det genom att skicka KOD följt av ditt personnummer i formatet ÅÅMMDD-NNNN till 72456. Tänk på att detta SMS måste skickas från den mobiltelefon som du har registrerad hos oss.

KOD PERSONNUMMER

Om du inte får någon PIN-kod efter beställning.

  • Kontrollera att det mobilnummer du anger, (alternativt den mobil du skickar ifrån om du beställer via SMS) är det du har registrerat i vårt system. Om du har bytt mobilnummer sedan din senaste ansökan, kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig.
  • Du kan inte beställa en ny PIN-kod innan du fått minst en låneansökan godkänd hos Meddelandelån. När du får din första ansökan godkänd skickas din PIN-kod till din mobiltelefon automatiskt.

Varför PIN-kod?

  • Genom att använda PIN-kod för att identifiera dig förkortas behandlingstiden för en ansökan och du kan få ditt lån utbetalt snabbare.
  • Med PIN-koden kan du logga in i "Mitt Meddelandelån" och få full koll på tidigare ansökningar samt dina fakturor.

Lätt att ansöka. Gick snabbt att få pengarna utbetalda på kontot.

Anna-Leena

Snabb och bra handläggning!

Per

Rekommenderas. Snabb handläggning och snabb utbetalning. Seriöst.

Eva

Jag tycker det fungerar jättebra. Det är enkelt och det går snabbt.

Bengt

Kan vi hjälpa dig med något?

Kontakta vår kundtjänst ifall du behöver hjälp med någonting.

Kundtjänsts telefontider 09:00 - 12:00
kundtjanst@meddelandelan.se 08-446 82 822