Tillfälligt strul i identifiering med BankID - avklarat
10.4.2018

Edit 2018-04-12:

Problemet är löst! Identifiering och inloggning med BankID fungerar som vanligt igen.


Bästa kunder,

Vi har blivit medvetna om ett problem med identifiering och inloggning med BankID. Informationen om det tillfälliga problemet har förts vidare för att åtgärdas.

Så ser problemet ut:
    Du har valt identifikation med BankID, vält din bank, accepterat villkoren (tryckt Ok i rutan som kommer upp) och fyllt i dina inloggningsuppgifter enligt bankens instruktioner. Efter att du tryckt fortsätt börjar sidan snurra stilla och kastar dig till slut tillbaka till början och ber dig åter välja bank.

Ifall ovanstående problem uppstår, rekommenderar vi att logga in med PIN-kod. Ifall du glömt din PIN-kod, kan du beställa en ny här.

Vi beklagar för eventuella besvär detta medför och meddelar då problemet är löst!

Med vänliga hälsningar

Anna Meddelandelån

Anna

--

Meddelandelån Kundtjänst

Kan vi hjälpa dig med något?

Kontakta vår kundtjänst ifall du behöver hjälp med någonting.

Kundtjänsts öppettider 08:00 – 21:00
10:00 – 17:00
13:00 – 16:00
kundtjanst@meddelandelan.se 020-40 00 03